onsdag 19 januari 2011

God morgon.

Har hunnit med 30 minuter på cykeln imorse, nu har jag fått i mig frukost. Benen kändes sådär möra när jag skulle kliva ur sängen, så fick väcka dom små stackarna till liv genom att trampa loss på hojen :-)
Senare nångång efter lunch sticker jag till gymmet och kör bröst & övre del rygg 
Kör en lätt vecka nu, eller ja jag börjar idag hihi. Kör 12 reps och något lättare vikter, kan va skönt och få varierat med träningen lite.
Ikväll va de egentligen tänkt jag skulle på spinning men eftersom jag blivit bjuden på ljusparty så drar jag på de. Viktoria kommer och hämtar upp mig sen åker vi ut mot skogen :-)
Har aldrig vart på ljusparty tidigare, men de blir nog skoj.


Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...