söndag 30 januari 2011

Längesen

Ja nu va de längesen jag satt vid en dator .. För mig är de länge ialf , och de va i Fredags om jag inte minns fel :-P Har haft fullt upp..
I fredags kväll efter jobbet när jag kom hem gick jag direkt ut med Giza , sen blev de soffan resten av kvällen fram till tolv sen gick jag och la mig. Rätt trött i bollen
Vaknar upp på lördagmorgon pigg som en lärka , och den första tanken jag får när jag reser mig ur sängen är .. Woho idag får jag äta precis va fan jag vill :-) Häääärligt! Så min morgon bestod av att göra scones till frukost (bilder kommer senare) , därefter runt 9,30 va de bara att cykla iväg till Rådahallen och möta upp Viktoria. Ni minns väl? Prova-på-dag.
Kom dit och anmälde oss direkt till spinningen :-)
Först gemensam uppvärmning, sen vidare mot spinningcyklarna i 30 minuter - vila - kickboxning 30 min - vila - spinning 30 min. De va minst sagt en aktiv dag :-) Verkligen superkul!
Skulle egentligen köra ett zumba-pass också men jobbet ringde och frågade om jag ville hoppa in och jobba eftermiddag, så de va bara att ta cykeln hem och duscha,äta sen iväg.

Passa ju bra att de va tacos till middag på jobbet :-) Skippade lunchlådan jag hade med mig och käka tacos istället, man nobbar ju inte den goa maten hihi.
Efter jobbet åkte jag direkt till Viktoria och hade de myspys med henne, kolla på Snabba Cash & åt snask.
Finfin lördag de ♥

Nu ska jag sticka iväg till gymmet och köra veckans sista pass - nedre del rygg & baksida lår, kanske nån magövning också + intervall på löpbandet
I eftermiddag är de jobb som gäller, 14,30-21

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...