söndag 23 januari 2011


V. 3


Måndag: 30 min morgonkardio
                Framsida lår & vader
                Spinning
                Friskis & Svettis

Tisdag: 40 min promenad efter frukost
              Friskis & Svettis


Onsdag: 30 min morgonkardio
               Bröst & övre del rygg


Torsdag: 60 min promenad efter frukost
                Biceps & axlar
                Friskis & Svettis


Fredag: VILA
              30 min morgonkardio

Lördag: 30 min morgonkardio
              Friskis & Svettis
              Nedre del rygg, baksida lår & mage
              20 min löpbandet


Söndag: Triceps, baksida axlar & mage

Fy fasiken vilken härlig vecka :-D Vilken energi ! Ska ju absolut inte klaga.
Blivit en hel del vardagsmotion också, tummen upp på de med :-)



Nu ska jag iväg och handla lite, resten av dagen blir lugnt :-) 
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...