lördag 8 januari 2011

PB i marklyft

Jag & mamma gjorde ju som sagt ett impuls åk till Trollhättan, resultatet blev 

2 st sådana till mitt rum. Überläckra :-) 
...

 .. och en espresso-maskin från mig till mammsen
En tidig födelsedagspresent

+ ett brandkit 


När vi åkte beställde vi hem käk, sen va de bara för mig att 
göra matlåda till jobbet och sen sticka iväg. 
Efter jobbet vid 21 åkte jag direkt till gymmet och där blev de några
set marklyft & ryggresningar + 9 set mage

Hörde jag PB i marklyft?! Jaa-aah :-) 
Körde först lite uppvärmning, sen börja jag lätt med 
70 kg
75kg *2
77,5 kg
80 kg * 1 set PB 
82,5 kg * 1 set PB !

Åh fy sören va härligt, kände mig stark som en oxe ;) 
När jag körde med 80 kg tänkte jag äh va fanken klarar 5 reps med 
denna vikten klarar jag väl o lägga på 2,5 kg. Ajjemän! 

Prottedrink & banan efter detta gör susen, nöjd ända in i benmärgen 

Har fått i mig mackor & ägg - till lunch (?!) What the f*uck! hur kom detta sig, äta smörgåsar till lunch.
Händer då fan inte ofta,, snarare aldrig. men kom hem så sent från Ed och fanns inget annat som gick snabbt och grejsa ihop, hungrig som en varg.
Sticker strax till gymmet och pumpar upp mina armar höhö


rasta fisen lite på parkeringen igår, hon gillar och gräva i snön.
Så säger man "höö Giza va är de, va e de för nåt?"
Haha va hon gräver o gräver för kung och fosterland. 


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...