måndag 31 januari 2011


Såhär känner jag mig idag 
. . ..


Efter jag körde klart styrkepasset va jag helt tom , trots proteindrink och banan. Jag hade noll energi , hela kroppen va som gele så jag beslöt mig för att skippa kardion och istället ta cykeln hem.
Mina benhinnor började göra sååå jäkla ont, kände av de bara av att sitta ner på bänken. NOT GOOD!!
Väl hemma blev de inte bättre, snarare värre. Kändes som jag vilken minut som helst skulle tuppa av på golvet. Fick i mig lite mat , men blev bara tröttare. Tog en promenad upp till köpingen med mamma & hund för att kolla om skorna hade kommit, men de hade dom inte så ska ringa imorgon och se då.
Nu har jag bara legat i fåtöljen och glott på TV , flytta mig till soffan precis. Är så sjukt trött och slö i kroppen, magen gör illa och är uppsvälld, + känns som nån syra som fräter sönder magen på mig. Ingen bra dag alls ..

Här har ni en fin vitaminkick :-)
Massa vitaminer & mineraler man kan tänka sig
+ aminosyror


Har bokat spinningen i några veckor framöver, fast ligger på reserv. Är så sjukt många som kör de nu! Idag låg jag på 6e plats !! En måndag fanns de en plats kvar, om 3 veckor ! haha
Resten av gångerna ligger jag på reserv, dock inte så många

Ska ringa vårdcentralen imorgon och beställa tid för prover, en hålla-koll-bra-att-veta koll :-) Hur mina värden oså ser ut, funderar också på att kolla laktos blöhö blöhö.
Nä nu ska jag fortsätta göra de jag gjort dom senaste timmarna , TV !
Imorgon väntas en ny dag, och morgonen ska börjas med morgonkardio så de så :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...