torsdag 6 januari 2011

Torsdag

Hejhej !

Vart ingen långpromenad imorse, de har kommit nå kopiöst mycket snö och vägarna var inte plogade, så vi tog en kortistur. Tar hellre en långpromenad senare under dan :-)
Fick lite hjälp av Giza imorse när vi skottade bort snön på uppfarten , hon skulle följa efter skyffeln och leka med den men så sa man "vänta Giza" , då stanna hon upp och istället hoppa upp i snöhögen och hoppa efter snön jag slängde iväg. De tyckte hon va kul , verkligen älskar snön :-)


Giza myser framför brasan efter massa lek i snön :-)

___________________________________________________________


Fick hjärnsläpp när de kom till va jag skulle käka till lunch. 
Då fick jag ta en favorit i repris- kesellaplättar
Ett tag sen jag åt de, så de smaka gött :-) bara äta dom som dom är! 

Har beslutsångest om jag ska sticka o träna sen eller ej. Fast o andra sidan är de ju så gött efteråt .. 
hmm får se, tänka på saken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...