tisdag 18 januari 2011

Formbilder 18/1

Tyckte de va dags och ta några bilder på hur formen ser ut, dock är de inget jag helst vill lägga ut. Men som en extra pepp till mig själv och göra mig mer taggad om allt va kardio, styrka och diet är så vill jag  över allt annat lyckas med de jag kämpar för :-) Kommer så småningom lägga ut bilder från hur jag såg ut då och hur utvecklingen sett ut! Men de är inte förrän jag själv är stark nog o lägga ut bilderna :-)




Bara dom här bilderna va jobbigt och lägga ut, men jag kämpar
som en jävla galning ska ni veta! Ännu bättre kommer de blir när
jag skaffar min PT som hjälp, som jag ser mycket framemot :-)
________________________________________________

Kroppen värker en aning idag efter gårdagens tjohej , gym, spinning & friskis. Tog en vila från kardio imorse, kom ju knappt ur sängen för tusan *skratt* .
Så idag bestämmer jag mig för en vila från gymmet, men inget slappa här inte! Blir snart en långpromenad med Giza, sen gå upp till köpingen och handla. Och ikväll Friskis & Svettis = aktiv vila :-)
De är ju vid matbordet och under vilan man växer, inte på gymmet! ;)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Ser att du har en bra struktur att bygga på. Ryggen såg riktigt bra ut, särskilt korsryggen. Bygg mer på latsen och axlarna så kommer du att få en bar symmetri över ryggpartiet.

    Mata på!

    /Stefan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...