söndag 9 januari 2011

Ledig

Jobbade 4 timmar imorse, rätt gött faktiskt :-)
Satte klockan på 7 för att få lite tid och sätta mig på cykeln här hemma. Men va händer då?
Jag går upp , klunkar i mig en proteindrink sen lägger jag mig en stund  i sängen på spikmattan med Enzo på bröstet och stenslocknar haha. Där slog jag ihjäl den timmen *skratt*. Go och utvilad efteråt vill jag lova!
Vaknar upp 8, stressad som en gris.. Gör iordning min frukost, äter och kladdar lite smink i ansiktet samtidigt, sen va de bara o dra iväg.

Blev en promenad hem, fort gick de inte men hem kom jag. Svinhalkigt, ren is för fan. .
Har bara tagit de lugnt hela dan, kände för vila idag från gymmet. Men imorgon kör jag på igen, som vanligt :-)
Spinning för hela slanten :-D Oh va jag har längtat! Har bokat vecka 2,3 och 4 både måndag & onsdag .
Enzoplutten ska få sin 2:a vaccinspruta imorgon, usch han gillar verkligen inte o åka ´bil

Vart ute på en promenad med Giza förut, de va då fasen inte lätt nu..! Kände mig som Berit på 85 år, halkigt och ingen sand i princip nånstans, så fick ju ställa mig i en snöhög dom gångerna jag mötte gående med hund, glider ju bara med isf :-P
Ser nog roligt ut , Giza som drar iväg mig som en vante haha. Men de är hopplöst och gå alltså, fyamej!
Rundan som vanligtvis kanske skulle ta 30 minuter tog 1 timme. . Ja ni fattar nog att de är halkigt då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...