måndag 17 januari 2011

En riktig hurtbulle

.. det kan man kalla mig idag :-) 
Hittills 
Morgonkardio [X]
Gym = fram.lår & vader [X]
Promenad 45 min [X]
Spinning [X] ska göras ikväll 
Friskis & Svettis [X] ska också göra ikväll, direkt efter spinningen 

På posten idag kom ett paket från Gymgrossisten, hade beställt ett par jazzpants byxor , 1 paket Celsius och fick med 2 bonus-paket. Men såklart så vart Celsius-dryckerna slut så fick nöja mig med ett par byxor, proteinbar & G-Power, en slags uppiggande dryck med grönt te (fick med som bonus) . Kul när man får med bonuspaket , testa lite nya saker :-)

Satt som en smäck :-) Jättesköna och formar sig sådär sexigt efter kroppen *skratt*




Har vart runt i nästan hela Mellerud idag och hört om jobb, men de ena är krav på körkort och de andra behövs inga vikarier.. STORT SUCK ! 
Fick höra från jobbet häromdan att nu har dom bestämt att dom med körkort kommer först, alltså vikarierna. Så där garanteras ju inte så mycket jobb som de har vart. Dags och sätta sig bakom böckerna och börja läsa teori då . .
Inget mer om de, pengar har jag ju lagt undan bara få tummen ur.

 ♦  ♦  ♦  ♦

På gymmet förut gick mitt benpass kanoners :-) 
Knäböj 6*6 
65 kg 1 set
70 kg 2 set
75 kg 2 set
77,5 kg 1 set

Benpress 6*6
140 kg 1 set
150 kg 2 set PB
145 kg 3 set

Utfall med fri stång 3*8
24 kg 2 set
27 kg 1 set

Benspark (ett ben i taget) 3*10
10 kg 

Sittande vadpress 4*10



Energi hög nivå :-) !! 

Nu ska jag ta mig en proteindrink och några nötter, sen iväg på spinning & Friskis 
Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...