onsdag 5 januari 2011

Morgonpromenad & sällskap

Idag fick jag sällskap av Alexander på min morgonpromenad :-) Härligt med lite sällskap, 70 minuter va vi ute och då gick tiden väldigt fort. Fick ju nästan pulsa fram oss i snön , hade inte plogat och de har kommit lite snö inatt men de gick ju fint ändå :-) Kör en runda imorgon också , vi är allt bra duktiga
Får passa på nu när jag inte jobbar förmiddag, då är de riktigt skönt och få komma ut på morgonen. Starta dagen med en långpromenix, efter detta blev de en sjuhelsikes efterlängtad frulle, fibergröt med en skvätt mjölk och äppelmos, 2 ägg, prottedrink & kaffe 





Enzo ligger helt avdäckad i sängen haha
Han är så söt med dom svarta fläckarna han fått av askan från kaminen :-P

Ska jobba idag från 13-21,30 , så full rulle. Blir vila från gymmet, känner jag kan behöva de nu! 
Sen är jag ledig Torsdag och jobbar fredag. 

Får nog ta och sätta lite fart här hemma om jag ska få nåt gjort, komma på va man ska göra för matlåda osv.. trist .. 
Men hej då ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...