måndag 31 januari 2011

- på vågen

Baadabadaa, imorse visade vågen -0,9kg sen förra veckan :-) Fine jag ska inte stirra på vågen hela tiden heller, är faktiskt lite emot de. Men nu när jag ligger på underskott av kalorier så får man ju ställa sig där och se resultat + måtten på kroppen
Nu va de bara 2 veckor sen jag började och har "bara" minskat 1 cm runt midjan. Bara där också.. Men som jag sa har bara gått på diet i 2 fjuttiga veckor, så om några veckor till så har de förhoppningsvis krympt på vissa ställen :-)

Jag hoppade kardion imorse, tänkte först ta en promenad men då såg jag ut och de blåste storm ute och de va inget jag ville traska runt i *skratt* Och cykla blev de inget heller . Men skam den som ger sig, jag tar en sväng på gymmet senare under dagen och efter styrkepasset hoppar jag till kardiomaskinerna och kör intervaller på löpbandet + crosstrainer :-)
Looking good, aiiigt?!

♦   ♦   ♦   ♦

Ska snart iväg här, ska förbi Team sportia och kolla in ett par nya dojjor. Har spanat in dom länge nog nu, men dom kom in först idag eller imorgon så upp fort som attan och checka in dom. Kanske nåt o ha, maybe not? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...