lördag 15 januari 2011

Mysig fredagskväll

Hade riktigt trevligt igår hemma hos Viktoria :-) Jag, hon & Billy, hennes kille från London. Så fick använda min fina engelska också hehe
Drack kaffe, tjöta massor, åt glass. Senare på kvällen hyrde vi film och snask.. Fast jag åt knappt nåt, bara två rader choklad , de är ju sååå gott :-)
Mamma hämta upp mig vid 23, kom hem och mös ner mig i soffan med en skål chips och lite mer choklad hihi.
Gårdagen va minst sagt aktiv , cykla, promenader hit och dit, gym = då förtjänar jag de goda :-P

Imorse sov jag till halv 9, riktigt sovmorgon för mig. Men så gött de va och få sova ut .
Har precis klämt i mig frulle 2 frökusar med skinka & ägg , kaffe & proteindrink 
Börjar jobba om nån timme , 13-19,30. Efter jobbet blir de bara slappa , vila för hela slanten.

♦     ♦


Körde axlar & biceps igår, man börjar se den lilla kulan som vågar sig fram sakta men säkert !
Blir som vanligt dåligt på bild, men in real you see It ! :-)



________________________________________________________

Åh va skönt de ser ut !!


Giza härom kvällen när vi va ute på en kvällspromenad
Gud va hon ska gräva och noffsa i snön, o antennen sticker
rakt upp haha



Nu ska jag göra iordning matlåda till jobbet sen ut och skotta snö 
Tuddeluu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...