lördag 22 januari 2011

Duktig Lindis

Åh va jag är duktig *klapp på axeln* !! :-) Måste ju berömma sig själv ibland , glöm ikke de hihi
Kör 12 reps nu med vikterna så är ju inga direkt höjdarvikter jag slänger på, just nu är de mest fokus på kontakt och uthållighet som gäller. Självklart är de alltid kontakt som gäller men ja ni hajjar :-)
Man blir rätt trött när man kör så höga repetitioner ,svettig och flåsar som en o annan gris. Efter jag kört klart styrkedelen hoppa jag direkt på löpbandet efter en banan och några klunkar protein. 
Började värma upp nån minut, sen jogga jag 10 min, sen sänkte jag farten och ökade istället lutningen och traska på utav bara fan :-) Flåset kom upp riktigt ordentligt. Allt som allt 20 min, därefter några riskakor och resten av drinken , sen cyklade jag förbi affären och handla naturgodis och en chokladkaka som jag ska götta mig med ikväll :-) 

När jag kom hem låg pizzan i ugnen och gräddades för fullt, hungrig som en varg. Åååh guuud så gött de va!! :-) 
Nu har jag precis tagit mig en dusch , snart börjar Fångarna på fortet & mys i soffan. .
Imorgon är de jobb som gäller , 9-13 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...