fredag 28 januari 2011

Fredag

Morgonen började med att jag svepte mina vitaminer och kosttillskott sedan satte jag mig på cykeln framför TV:n i 30 minuter. Därefter frukost och förbereda matlåda till jobbet.
Kom iväg till gymmet vid 9,30 , körde igenom axlarna & triceps superset alltihop. De brände gött :-) När de va klart, klunka jag i mig min proteindrink och i med en banan och sen på löpbandet och körde intervaller i 15 minuter. Börja med att värma upp i powerwalk 5 min, sen öka jag tempot och spurta i 30 sekunder, hoppade sen av bandet i 30 sek osv .. Höll på så 15 ggr, varva ner med 5 min jogga. Riktigt skönt va de :-) Inga problem alls med benhinnorna, gud så gött!

Ska strax iväg till jobbet, fick hoppa in idag. Så jobbar 14-22
Kanske dags och hoppa ur morgonrocken och klä på sig

Åhh Enzo är fan helt crazy haha. Han springer runt som en galning i huset, som om han hade nån raket i röva. Han leker nog att nån jagar honom tror jag. Igår hoppade han in i kaminen när Frans skulle tända en brasa. Så han har några fina svarta fläckar i sin vita päls nu :-D
Välter de ena o andra i huset, vilken spillervink jag har till katt :-)

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...