lördag 22 januari 2011

lördag mina vänner

Ja idag är de lördag , lördag lördagsmys .
Morgonen började med 30 minuter på cykeln här hemma, framför mig den nya BODY-tidningen (som damp ner i postlådan igår), satt och trampa samtidigt som jag läste intressant läsning :-) Därefter en dunder-brak-frulle - fibergröt med nötter & en skvätt mjölk, grov macka med skinka och paprika, 1 ägg, proteindrink & kaffe.
Satt fint i kistan. Därefter cyklade jag iväg på Friskis tillsammans med Viktoria :-)
Kom hem för en stund sen , klämt i mig lunch och nu ska jag snart cykla iväg till gymmet och köra nedre del rygg, baksida lår & mage :-) 
Och efter passet tänkte jag köra intervaller på motionscykeln i 20 minuter. Humöret är på topp och kommer längta sååå efter den hemmagjorda pizzan som ska ner efter hihi
Och toppen av allt, har tagit mig en funderare... kom fram till att jag tar nog hojen till affären och köper med nåt gott till ikväll :-) Naturgodis kanske? Choklad ... chips .. hmm får nog fasen fundera ett bra tag till innan jag bestämmer va som slinker ner i korgen höhö




Gymmet va de ja. 
Nu ska ett stort glas med funlight ner med några BCAA 
& sen iväg :-) 



En supergod kalorifri dryck! 
Smakar exakt som äpple/päron cider, skulle nog lätt 
kunna klunka i mig en hel liter *skratt* 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...