onsdag 26 januari 2011

GOD MORGON.

En morgonpromenad med Giza fick de bli imorse, en på 40 minuter bara. Vart så förbaskat kallt så höll på o frysa benen av mig.. Har egentligen inte så mycket o skriva om, rätt dött på den fronten
Dieten rullar på som vanligt, vägde mig imorse och har gått ner 0,3kg sen förra veckan. Ganska bra siffror med tanke på att jag inte har speciellt mycket och ta av från kroppen, eller jo egentligen så har jag de. Men ju närmare man kommer sin målvikt desto svårare blir de. Men jag kämpar vidare , träningen går bra den med :-) Börjat köra kardio efter varje styrkepass alternativ intervaller

Ska iväg och jobba om en stund, från 12,30-19,30. Direkt efter jobbet sticker jag till gymmet och kör övre del rygg & biceps , kanske några magövningar också om tiden finns + kardio 30 minuter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...