måndag 3 januari 2011

Måndag 3/1

Har så mycket och göra nu , tränar, jobbar, går med hund, äter, skiter o sover. Så ser mina dagar ut nu, alltså inget märkvärdigt ;) Däremot känns träningen superbra nu , vilket jag är så glad över .Men de är de andra (som vanligt, psyket/kroppen) som inte känns riktigt 100.. Där känns allt bara piss , jag vill må bra ha mina vänner runt mig som stöttar men de känns fan inte så alls .. När jag kom hem från jobbet i eftermiddags mådde jag så otroligt dåligt, en känsla som gjorde att jag bara ville lägga mig ner o grina. 
Saknar min norrländska flicka, Elina :) Även fast vi bor flera mil ifrån varann finns hon alltid där, de vet jag! 


Gjorde mamma sällskap på en promenad med Giza för en lite stund sen, 1 timme vart vi ute. Riktigt gött va de!
Har precis kommit ur duschen, ska snart göra mig lite kvällskäk keso och nötter.


Igår när jag körde bröst & baksida axlar
Får passa på och ta egopics när man är helt
själv på gymmet. 



○  •  ○  •  ○  •  ○ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...