söndag 30 januari 2011

Veckans träning

24-30/1


Måndag: 45 min morgonpromenad
                Spinning


Tisdag: Framsida lår, vader & bröst + några minuter på löpbandet och promenad hem från gymmet


Onsdag: 40 min morgonpromenad
               Övre del rygg, biceps & mage + 10 min kardio


Torsdag: VILA
                50 min promenad


Fredag: 30 min motionscykel
              Axlar & triceps
              Löpband = intervall 15 min


Lördag: 40 min spinning
              30 min kickboxning


Söndag: 55 min morgonpromenad
              Nedre del rygg & baksida lår
              Löpband = intervall 20 min

 ______________________________________________________________

De va den veckan, ser bra ut :-)
Har precis kommit hem från gymmet och sitter nu och käkar grillad kyckling lite grönt och pasta
Snart dags och dra iväg igen för jobb, men först duscha och sen göra iordning matlåda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...