fredag 31 december 2010

Knappat hem lite bra-ha-grejer

:-) Igår kväll när jag satt vid datorn fick jag ett ryck bara sådär. Gick in på Gymgrossistens hemsida och kolla in lite grejer. Har länge funderat på att köpa celsius, och nu fick jag äntligen tummen ur brun-ögat och klicka hem ett pack á la 24 st med smak av Wild berry kolsyrad. Genom att dricka en Celsius så förbränner man extra kalorier, och ger en energikick utav dess like :-) Den är mycket omtalad , men funkar den? Ja de jag hört/läst så ska de va en riktig fin produkt. Och jag ska naturligtvis berätta va jag tyckte sen.
Fick också bli ett bar überläckra träningsbyxor i färgen svart/rosa,  har kollat på dessa väldigt länge också. Tycker dom är såååå förbaskat snygga, så ja .. Några kronor fattigare, men ack så bra köp :-)

Nu sitter jag i sängen men en kopp kaffe och lyssnar på den bästa radiokanalen - bandit rock
Taggar inför ett benpass! Peppar peppar ...
Efter de Friskis & svettis


Ciaó 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...