tisdag 7 december 2010

Götet

Home! 
De är ju så skönt o komma hem efter en heldag ute i virret , stressen och knökat med folk. Hittat en hel del idag,

Hoodtröjan på Shock, blev kär i denna så va tvungen o ha den
Detaljerna på fickorna tyckte jag va gulligt :-)

+ en skjorta på JC , grön/svart/vit lite tjockare tyg (flanellskjorta) & 
en halsdukspolo. 
Och julklappar till mamma & Åse. 

Vill inte veta hur mycket jag har gjort av med idag (lite för mycket kanske) 
Men jag har haft så sköj idag, borde man göra oftare faktiskt :-) 

Hade först tänkt sticka till gymmet när jag kommit hem, men jag va så förbannat trött och orka ju knappt resa mig för fasen :-P Jag börjar få en jäkla förkylning också, börja känna av de igår. Nu sitter jag här i soffan och tät som sören i näsan, så jag skippar de idag med o träna.
Tar de imorrn istället och spinning såklart :-) 

Imorrn vad händer då?! JO !! Baka   ------> 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...