fredag 3 december 2010

Friiday!

Morgonen börjar med en jättegosig Mitzie :-) Åh ville bara krama ihjäl henne *skratt* Hade ställt dörren på glänt igår kväll eftersom hon gärna vill springa och masa i huset så hon fick bestämma själv när hon ville sova.
Men istället så vaknar jag runt 6,30 av att hon sitter utanför min dörr och mjauar. Jag öppnar och hon springer in , hoppar upp i sängen och gosar :-) Kurrar o ska va uppe i mitt ansikte och gosa, lilla fisen!

Tänkte först köra morgonkardio , alltså cykla innan frukost. Men jag funderade vääääldigt länge innan jag bestämde mig för att köra den efter frullen istället. Låg kvar i sängen och glodde på Julkalendern.
Nu har jag precis vart duktig och cyklat i 45 minuter, inte illa. Gött som fan efteråt .
Ska få i mig nåt o käka , magen kurrar nåt så in i .. Sen dags för gymmet mina kära vänner. Oväntat ? nää
Övre delen av ryggen, biceps & mage + intervaller på löpbandet
Gillar de nya upplägget med ryggen, att jag kör ena dagen övre rygg och andra dagen nedre.
Och för en gång skull tänkte jag köra intervaller på löpbandet, nåt jag aldrig brukar göra. Men nu får jag fanimej ta tag i de där. Burn fat HELL YEAH !! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...