onsdag 1 december 2010

Axlar

Igår efter jobbet , ja jag jobbade igår mellan 13,30-21.
Så direkt efter jobbet körde mamma mig till gymmet där jag köttade axlarna rejält! WOW vilken kontakt och pump jag fick. Ni som inte tränar vet nog inte hur underbart j*vla gött de är att gå till gymmet och väl där köra skiten och verkligen utmana sig själv varje gång. Så uuuuunderbart !! Tog en promenad hem i kylan, även de va hur skönt som helst. Jäkla krut i benen , dom bara flög iväg :-P
Tog bilder igår på axlarna, men som vanligt blir de inte så bra som i verkligheten. Ljuset är kasst och kameran ser liksom inte dom där små skillnaderna *grrr*
Men man ser lite ialf att de buktar ut och dom gror :-)


Ska snart göra mig iordning o byta om sen knata iväg mot gymmet för att 
köra bröst & triceps 

Ikväll blir de nog spinning , beror på om dom ringer eftersom de va fullbokat idag. Men jag hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...