måndag 20 december 2010

Nere

.. just nu! 

Känner att jag vill klaga på allt som har med min kropp och göra.. Jag är ditten och datten, för mycket här o där,  kommer aldrig gå ner i vikt... JAG MÅR PISS rent ut sagt!
Jag tycker jag kämpar och kämpar, men de står fan still , jag blir så förbannad. Börjar snart lipa , jag skojar inte jag mår så förbannat dåligt. Och jag ser själv i spegeln att jag lagt på mig?! VARFÖR!!! Jag äter ju för fan på ett kalori-underskott . Ska de aldrig släppa de förbannade äckelfettet som sitter fast  


Vet inte ens varför jag skriver här för, sånt jag borde hålla för mig själv egentligen. Finns liksom ingen som förstår mig heller känns de som. "nää du är inte tjock , nu får du lägga av!"
hmmm.....


Var ialf på gymmet efter jobbet och körde ben. Helt slut nu..
Och va händer inte mer då , jag kör raka marklyft.. o bara sådär knakar de till i  sidan av ländryggen och jag får skitont! Kan inte böja på mig för då får jag ont, jag kan inte vrida kroppen för då gör de ont , jag kan fan inte göra nånting utan att de gör ont! *grinar snart*

Snart dags och göra iordning för dra på spinning . .


pissdag

1 kommentar:

  1. Kroppen tar troligtvis en paus nu, brukar ju bli så. Sen tar den igen allt fortare än nägånson, bara o kämpa på!! Kram på dig. Amelie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...