fredag 10 december 2010

Tröööött!!

Morgonen började med att hjälpa mamma o städa trappor redan kl,6:30. En och en halv timme senare for vi hem, käka frukost sen va de bara att göra sig iordning för att åka mot Trollhättan. Okej satt lite vid datorn innan, klicka hem lite kosttillskott från Gymgrossisten också :-)
Åh gött nu har jag köpt alla julklappar ! oh vilken härlig känsla , slippa tänka på de nå mer :-) Tycker verkligen inte om o köpa julklappar, eller de beror på vem de är, annars är de skitsvårt och veta vad man ska köpa.
Fick lämnat in min telefon också, krånglar redan (?!) Köpte den i somras men batteriet är urkasst och meddelandesignalen funkar inte..

Va händer inte på vägen hem då? 
Jo låååååång lång kö ända från Trollhättan till Brålanda, dvs ungefär 3 mil tog oss 1 timme som i vanliga fall tar 20-30 minuter.
Jag kan lova att jag hade rätt ont i röven när vi va hemma, kramp nåt så in i sören. Nä fy!

Kom hem för en liten stund sen, slagit in julklapparna och nu sitter jag i soffan med en efterlängtad kopp kaffe :-)
Både jag & mamma satt i bilen och dregglade efter kaffet ... oh ååhh kaffe !!
Imorgon är de jobb som gäller från 7-15 , så tidig kväll för min del. Lördag samma där fast från 8-14

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...