måndag 13 december 2010

Dålig uppdatering ..

. . jag vet! Men just nu händer de inte speciellt mycket, inget intressant och skriva om.
Fast idag kan jag ju berätta att jag vart o tatuera de sista på bröstet, helt klar nu! Wiiho gött mos änna :-)
Men fyfan vilken j*vla smärta, i mitten av bröstpartiet och upp mot halsen FYFAN rent ut sagt! Vilken smärta man utsätter sig för egentligen, sjukt! fast jag får skylla mig själv, de är inge synd om mig inte *skratt*
Åhh jag är såååå nöjd! :-) Blev mycket bättre än jag förväntat mig, kort kommer imorrn!

Jobbar hela veckan så nu vet ni de = jobba , inget speciellt och skriva om :-P
På Torsdag kommer Harling hem från Australien, gud va jag saknat henne ♥ Vart borta alltför länge nu, ska bli så otroligt kul och få se henne. Umgås och bara ha de väldigt mysigt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...