fredag 24 december 2010

GOD JUL!

Vill önska alla en riktig god jul! ;) 


Åh denna dag har vart alldeles perfekt, samlas allihopa , äta gott och moffsa i sig julgodis/kakor.
Dagen började med att morfar och mamma hämtade upp mig på jobbet vid 7, sen släppte dom av mig på gymmet där jag brände av några svettiga minuter på gymmet, 45 min kardio samtidigt som jag kollade på Sex & the city-filmen, tänkte köra 60 minuter men mina benhinnor började göra så ont så fick nöja mig med 45 istället :-)
Sen blev de biceps & nedre del rygg som fick en omkörning
Promenad hem , och väl hemma väntade en efterlängtad frukost på gröt med äppelmos och en skvätt mjölk, 2 ägg & kaffe. Fin start på dagen !

Är så himla nöjd med allt jag fått idag, Lindis har vart en snäll tjej i år :-)
Imorgon tänkte jag börja morgonen med kardio, framför "I form med Anna Anka" , som jag missat. för just nu känns de som man ätit alltför mycket :-P Men idag är de bannemig lov och äta gott! Jaa - aah :-)
Sen iväg till gymmet för o köra sista passet för veckan, marklyft , ryggresningar & magen 
 Blir utgång på kvällen, blir nog sköj! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...