söndag 12 december 2010

3:e advent

Ja nu är de inte långt kvar :-)
Jobbat hela helgen ! ..
och idag..  kom hem för en liten stund sen. Bestämde mig att gå hem , efter att ha suttit inne hela förmiddan så ville jag få lite luft och vädret är ju så fint  :-)
Mötte upp mamma vid affären och handla lite innan vi drog hem. 
Ska få i mig nåt o käka sen sticker jag till gymmet och kör sista passet för veckan och nästa vecka blir de ingen träning alls. Varför? jo därför .. nä så är de inte. Jag ska tatuera mig imorgon, de sista på min chestpiece ska fyllas i :-) Gött mos! 

Nu: Byta om, käka, packa ner alla träningssaker 
Senare: Nedre del rygg & mage på gymmet
              Övningar - Marklyft & ryggresningar + några set mage
              Kanske PB i marklyft ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...