måndag 27 december 2010

Julveckans träning

20-26/12


Måndag:
- Ben & vader
- Spinning


Tisdag:
-Axlar & mage
- crosstrainer 20 min


Onsdag:
- Bröst & triceps
- Spinning


Torsdag:
VILA


Fredag:
- crosstrainer 45 min
- Biceps & övre del rygg + promenad hem 20 min


Lördag:
- motionscykel 45 min


Söndag:
VILA


 __________________________________________________________
      ____________________________________________________

Ryggpasset gick bra, inga PB men däremot inga sänkningar i vikter på marklyft.
70kg 1 set
75kg 2 set + 2 reps
77,5kg 1 set + 3 reps 

Sen blev de 3 set ryggresning med vikt 
& 4 övningar mage som jag körde i superset
3 set crunches 
3 set liggande benlyft 
3 set crunches i cable 
3 set sidolyft med viktskiva 




De känns att kroppen reagerar på att de är vinter nu, får utslag och de kliar på hela kroppen. Usch va jobbigt de är, fast jag smörjer kroppen . . Och tatueringen kliar den med, fyfan kliar snart sönder hela mig ..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...