söndag 19 december 2010

4:e advent

Ja för er som kanske missat de ;)
Jobbade som sagt imorse, de har kommit bedrövligt mycket snö så fick hjälpa mamma klockan 6,30 och skotta bort de mesta, samtidigt kommer min jobbarkompis som samåkte med mig.
Har kommit hem för en liten stund sen, nu sitter jag och läser igenom alla favoritbloggarna om allt intressant jag missat :-P
Annars idag händer de inte mycket, laga mat sen hoppa i säng tidigt. Blir visst jobba imorgon också, från 7-14.

Hela nästa vecka är de fullt ös , non-stop
Måndag- morgonkardio (?) jobba,  , träna & spinning
Tisdag-  träna & jobba jour
Onsdag- LEDIG = morgonkardio, gymmet & spinning
Torsdag- morgonkardio, träna & jobba + jour till julafton
Fredag- Julafton. Gymmet direkt på morgonen efter jobbet och köra kardio & styrka.

Tycker jag ser riktigt bra ut, är taggad som en chajse :-)
Efter att ha haft en vecka utan nån som helst ansträngning så känner jag mig som en flodhäst och ser väldigt mycket framemot och få träna.


 ◊ ◊ ◊ ◊ ◊


Gårdagen va verkligen super trevligt :-) Var bara jag, Linnea & Harling i början, supermysigt :-) Mina favorit-tjejer ihop ♥ 
Efter några timmars tjöt (och lite för mycket av  de goda) kom Rebecca förbi och tjöta. 
Dom höll sig till alkoholen & jag till mitt vatten :-) hihi
Skulle ju upp och jobba så blev inget rusbrus för min del hehe , men de tar jag igen på Lördag när de blir utgång med mina tjejer :-) !! 
Blev inga kort igår, glömde såklart kameran. Typiskt mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...