tisdag 21 december 2010

Mamma ringde

Har suttit här hemma i 5 timmar och bara tänkt på hur de gått med lilla mammsen.
Hon ringde nyss, åh vilken lättnad. Berättade att hon ska operera fingret på torsdag, och hon ska sluta äta penicillin , ta ut alla smycken & piercingar använda en viss tvål som hon ska använda när hon duschar/tvättar sig. De va troligtvis nåt i lederna som blivit infekterat ,därför de aldrig  riktigt läkt.
Nu sitter hon i Uddevalla sjukhus och väntar på taxi , skönt att hon kommer hem ikväll ialf :-)

Kände nu när mamma vart borta och jag var helt ensam i huset, jag trivdes verkligen inte. Usch de gilla jag inte, jag måste ha mamma runt mig de är bara så hihi. Sa de till henne och hon sa detsamma, hon måste ha lilla mig hos henne
Bara 5 fjuttiga timmar och jag börjar redan sakna mamma *skratt*
Hur fan ska de gå när jag flyttar?! :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...