söndag 26 december 2010

Annandag jul

Bakfull som en gris .... Börja dricka vid 18 igår, tidigt för mig och jag som började känna av efter första cidern haha. Har man inte druckit på 2 månader så tar de, ja jävlar.
Började kvällen hemma hos min sockerpulla Linnea, gick sen vidare till Sara på förfest :-)
Sen gick vi mot Wärs på juldisco, inget för mig egentligen men de va faktiskt skoj. Få träffa så otroligt mycket folk och strosa runt där med Jenny i minglet :-P Satan i gatan va folk, gick knappt och beställa ur baren. Så va gör man?! Jo Lindis är smart och smugglar med sig en vinflaska in som jag och jenny smuttar på.. Va rätt bra i galoscherna ho-ho-ja-ja.







♦  ♦  ♦  ♦  ♦  ♦ 


Nu har alla åkt , fy va jag inte tycker om de. Saknar alla redan, åh va jag älskar min familj & mormor o morfar ♥
När Åse och jörgen åkte lämnade dom kvar Giza här, så nu har vi en hund och 2 galna katter hemma. Enzo och giza leker jättemycket och kommer väldigt bra överens :-) men Molly är lite tillbakadragen och vill va för sig själv.
Anledningen till att dom lämnade kvar henne va för att dom har fullt upp med bygget på huset och har ingen tid för Giza så de va väl bättre hon fick stanna kvar här hos oss när vi har massa tid.
Jag och mamma ska snart ta en promenad till affären med fisen, tänkte köpa lite hundgodis, nån leksak (hon tar hela tiden Enzo´s och biter sönder dom) , ett ben också kanske. Ja de visar sig när vi kommer dit :-)

På måndag är de totalt stopp med allt va julen har och göra. Ja alltså lussebullar/pepparkakor- ja alla dessa kakor och smått o gott. huja de har blivit för mycket av allt känner jag, plumsig och lite sådär smått knubbig har jag blivit *skratt*

Nu ska jag hjälpa mamma med maten, julmat tredje dagen i rad. Inte helt fel, såååå himla gött jöööh :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...