lördag 4 december 2010

Lördag

Sheet vilket otroligt kul men jobbigt pass! 10 olika stationer med olika övningar som plankan, utfall på halv boll, knäböj med upphopp, situps med vikt, knäböj & militärpress, vanliga utfall mm mm .. Körde 3 varv med 10 sekunders vila. Pjuuh svetten rann och pulsen va hög som attan, riktigt gött efteråt :-)


Har precis  fått i mig lunch, lax, bulgur, grönsaker & keso 
Ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för jobbet.

Jaha jag vet inte hur de blir med pulkaåkning eftersom jobbet ringde förut och fråga om jag ville jobba imorrn med. Tackar ju såklart ja , så upp o hoppa till möran! 8-15
Jag slutar ju halv 10 så de blir ju typ hem, käka sen lägga sig igen för att gå upp tidigt. ( och jag som måste sova ett x antal timmar för o va pigg) 
Jaja får se hur de blir , tar de sääään

Nu: Duscha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...