torsdag 30 december 2010

Ho-ho-ja-ja

Jag har myyyyyycket och göra nu, så har ej tid med detta skrivande egentligen :-P
Har en del jobb som kommer i första hand, sen är de träningen som kommer i andra hand + ut med vovsingen som behöver sin motion. Men jag klagar inte, jag mår såååå fint ska ni veta hihi

Dessa tabletter , minipillerna som jag stoppar i käften nu för att kliandet ska minska på nätterna gör mig till en zombie. Somna redan halv 9 igår kväll, och försov mig imorse !! Jag skulle upp 6,15 , börja jobbet 7,30. Vaknar klockan 7,38 !!! AAAaah shiiit , faaan jag har försovit mig. Mamma kom in på morgonen, "linda, har du försovit dig?" Jag: ööh nää jag börjar halv 8 , mamma: men klockan är över halv 8.
Jag : VA?!?!! Ge mig telefonen måste ringa jobbet och säga jag har försovit mig.
Men de va lugna fisken där ute så jag behövde inte stressa ihjäl mig sa dom *skratt*

________________________________________________________ 
   ____________________________________________________


Har vart och tränat nu, axlarna fick sig en omgång, dock bara framsida.
Känner mig lite stressad , vet inte ens varför ?! Dööööh .. Bara för att jag "inbillar" mig att de är mycket och göra nu, fast de kanske jag har iofs :-P
Imorgon är de jobb igen som gäller, från 15-19,30. Innan de ska jag hinna med gymmet- framsida lår, vader & mage, och efter de direkt så tänkte jag köra Friskis & Svettis. De är ju gratis, då får man fasen passa på :-)
Lite nyårsmat efter detta sitter fint i kistan, vi får käka tidigt eftersom jag börjar tre.
På kvällen blir de utgång med Jenny & lite mer fölk. Dock nyktert för min del, jobba på lördagmorgon.

Sååå nu har jag babblat färdigt, nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen hoppa in i duschen kolla på TV sen ner till köjs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...