söndag 12 december 2010

Veckans träning

6-12/12 


Måndag: Ben & vader + promenad hem från gymmet
                30 min kvällskardio
Tisdag: VILA
Onsdag: Axlar + promenad hem från gymmet
              Spinning
Torsdag: Bröst/triceps & mage
Fredag: VILA
Lördag: Biceps & övre del rygg
Söndag: Nedre rygg & mage

Helt okej träningsvecka, dock lite kardio men har mina dagar då jag tycker de är dötrist !
Så är de helt enkelt :-)
Kanske att jag kommer fokusera mer på kardio nästa vecka då jag inte kommer gymma nåt.

 ♦ • ♦ • ♦ • ♦

De blev inget personligt bästa i marklyft men jag är snart kvitt med 70kg , körde
bara 1 set resten 72,5 & 75 kg. Så de är ju positivt :-)
När jag va färdig cyklade jag hem, hjälpte mamma att skotta bort lite snö på uppfarten. 
Middagen va färdig, ris, köttgryta, avokado & grönsaker 

Mysig middag bara jag och mamsen med tända ljus, snart dags för adventsfika 
lussebulle & glögg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...