torsdag 23 december 2010

Gomorrron!

Tog en lång sovmorgon idag, för mig är de sovmorgon ialf :-) Klockan 9 gick jag upp.
Riktigt skönt och få sova ut , inga måsten som ska göras bara ta de lugnt. Nu på morgonkvisten har jag faktiskt hunnit med lite, har packat ner matlåda, kvällsmat, träningskläder tills imorgon osv som ska med till jobbet idag. Böjar 14,30 och slutar imorgon klockan 7, direkt då sticker jag till gymmet och kör kardio + biceps & rygg. Man får faktiskt träna på julafton :-) För vem har sagt att man inte får ? 
Mamma åkte halv 6 imorse , då kom Taxin som ska köra henne till Uddevalla sjukhus. Hon kom in på rummet och sa hej då, pussade och sa "jag älskar dig!" innan hon stack :-)

Tänkte jag skulle ta tag i tvätten innan jag går, slipper mamma tänka på de när hon kommer hem. Hon kommer gå på starka mediciner nu under en period, urs stackars mamma.
Idag kommer mormor, morfar, Åse & jörgen oså lilla Giza. Men dom kommer jag inte träffa förrän imorgon


Fick lite massage av Kim nu för en lite stund sen , gud va de gjorde gott för ryggen. Hade samma problem imorse som jag hade igår. Satans perkele , varför ska de tjorva så med ryggen..


 ○  ○  ○  ○  ○


På Juldagen blir de ut med denna brutta, min sockerpulla de ;) 
Blir nog sköj! + träffa massa annat trevligt fölk




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...