torsdag 2 december 2010

Formen baksida lår

Ja va säger man? 
Ohlala säger jag :-) Börjar få en redig kula där bak , mmhm and I like It 



(ja jag vet jag behöver lite mer färg på kroppen, men får skylla på dåligt pigment *skratt* )
Solarium nästa!

När man tar såna här bilder så ser man verkligen vad man behöver arbeta lite mer med. Som de ser ut just nu behöver jag fokusera lite mer på magen (mitt största problem btw) *suck* Framsida lår , lite av nedre delen av ryggen & rumpan såklart ;-) Finns inget snyggare än en riktigt vältränad ass!! Jag börjar få en fin kontur där också, putar ut sådär snyggt som de ska *tummen upp*
De jag märkte förut när jag tog bilderna, att höger baksida lårmuskel är mindre än de vänstra :-P

Tänk va kroppen är bra skapat ibland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...