tisdag 28 december 2010

Gooooo morgon!
Vart uppe sen 8 imorse efter en halvkass natt av att jag kliar sönder min kropp och tatueringen , åhh blir gaaaarn.. Skulle ju egentligen haft jouren igår och jobbat imorse, men jag fick ringa till jobbet igår kväll och säga hur läget va och att jag får gå till Vårdcentralen.
Ringde imorse och redan vid halv 9 fick jag tid, så på med kläderna, morgonfrissan va ju sådär halvruffsig men de skiter jag i *skratt*. Tog med Giza också så hon fick sig en långpromenad på morgonen, mamma blev med också :-) Så 1 timmes promenad för fisen , hon vart så glad hela vägen och va så himla nyfiken på allt och alla, speciellt fåglarna haha.

Utslagen visade sig bara vara en reaktion på att de är vinter, och att huden torkar ut när de skiftar kallt och varmt, även fast jag smörjer mig noga. hmm dumma känsliga hy jag har *suck*
Fick utskrivet tabletter som gör att kliandet minskar på nätterna + kortison som jag ska smörja mig med. Hoppas hoppas de blir bättre snart!
Imorgon åker jag med mamma till NÄL i trollhättan, hon ska kolla upp sitt finger och besöka ortopeden .Då kan man ju passa på att följa med så man får hämtat ut min telefon som är klar och handla lite mer saker (kanske) :)
Ska ialf höra med Chin på red rocket va han tror de kan va med min tatuering, eftersom den kliar nåt så in i .... sören! o lite knotttrig oså ...

Istället tar jag en kortistur på jobbet idag, från 14,30-19,30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...