onsdag 22 december 2010

Onsdag

Har precis kommit hem, sitter i köket och har nyss klämt i mig lite kesella och en makrills-smörgås nu sådär innan de är dags för gymmet :-)
Jobbet gick som sagt fint, mycket kris dock med personal nu under jul.. Så jag får helt enkelt förbereda mig på att få jobba på julafton eventuellt, men isf på kvällen. Får se hur de blir med de


Vaknade flera gånger inatt av att min rygg gjorde så förbannat ont, jag kunde inte röra mig. Har aldrig vart med om nåt liknande. . men jag tänkte äh de går väl över, somna du om.
Sagt o gjort , vakna av att klockan ringde vid halv 7. Försöker resa mig upp men jag kommer nätt o jämt upp, fyfan rent ut sagt. Hade  gråten i halsen, va så himla nära på att ropa på arbetskollegan och be henne komma upp och ta av sängkläderna. Men jag bet ihop och gjorde de själv..
Går nerför trappan, knappt de gick och går ut i köket. Jag va så jävla nära på att börja lipa, kunde inte göra nånting. Fick lägga mig på golvet i vardagsrummet, men de hjälpte inte speciellt mycket de heller.
Men tack o lov att de gått över nu, för den smärtan va inte o leka med .

 ♦  ♦  ♦  ♦  ♦
Snart dags och göra sig iordning och packa ner allt som ska med till gymmet.
Kör bröst & triceps idag, ikväll är de julspinning :-) 
Efter de sticker jag direkt till Linnea och färgar mitt hår.



En bild på mig & Linnea i somras ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...