måndag 6 december 2010

God kwäll!

Inte haft nån ork att skriva idag. Men min dag har sett ut såhär ; vakna runt 8 tänkte dra igång o cykla några minuter men blev de nåt då?! Nä... *slår mig själv på kinden* Ja jag gjorde de också! :-P
Sen blev klockan 11 ... 12 och då va de dags och få nåt i magen, klockan blev halv 1. Då for jag och mamma upp till köpingen, hon fick köpt pencillin och så gick vi o kolla lite .. Sen körde hon mig till gymmet där jag drog ett jäkla ben/vadpass :-) GrrRRymt! Tyngre i knäböj, benpress, benspark & liggande lårcurl! Yiiihaaa 

Ska berätta en kul sak som en jättetrevlig tjej sa till mig på gymmet, hon va väl runt 35-40 års åldern. 
Jag går runt där och väntar på att vilan ska ta slut så jag kan sätta igång med benpressen igen, då säger hon såhär: "har du alla dom vikterna på när du kör?" (på ett snällt sett, inte tyket alltså) 
Då säger jag lite sådär blyg som jag är och försiktigt "hehe ajjemän" 
Hon: Ojoj jag är verkligen imponerad, du är ju jättestark! Va kul de är när tjejer kommer till gymmet och vågar köra tungt, för de är de inte många som vågar"
Då säger Roger "Ja Linda är grymt stark!" 

Lite senare på gymmet när jag ska köra vadpress frågar hon "kör du nån tyngdlyftning? 
Jag: Hehe nä de gör jag inte
hon: jaså , de trodde jag. De är väl nåt för dig, du som är så stark. 
Jag: Njae de är inget jag har funderat på faktiskt, men kanske i framtiden vem vet.
Hon: ja de tycker jag du får börja med :-) 

Gud va glad man blir när man träffar på såna härliga människor som utstrålar så mycket glädje :-) 
Och sen speciellt när man höra nåt sånt också. 


Imorrn är de Götet för hela slanten! Ska bli sååå sköj !
Nu ska jag fortsätta kolla på Cougar Town , sen få i mig nåt o käka 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...