onsdag 8 december 2010

Onsdagsmys

Hejhopp i galopp!

Idag körde jag igenom axlarna på gymmet :-) Så bra de går nu med träningen, blir starkare och starkare för varje gång som går. Synd bara att kroppen inte vill hänga med en de hållet jag vill.
Men som sagt ser väldigt mycket framemot våren !! De kommer bli skitskoj
Körde axelpress med hantlar , första setet gick fint & andra också. Efter 2 set med 15 kg i båda nävarna skulle jag köra mitt tredje set , gjorde 1,2,3 ... fyyyyr ... Aaaah HELVETE !! Skriker jag. Dom 2 grabbarna som va på gymmet stanna upp o kolla på mig som om jag vore dum i huvet *skratt*
Ooops säger jag haha, men rödsprängda ögon och flåsar
Tar något lägre vikt och fortsätter klart.
De är så ett träningspass ska va, ta i så man skiter och stånkar och stönar!

                                             _____________________________

Ikväll är de spinning :-) !
Och efter de sticker jag direkt till Linnea och har en myskväll med henne med räkor, vitlöksbröd & annat smaskigt ♥

Bild på oss sen i somras 

Nu ska jag hjälpa mamma och baka lussebullar :-) 

Adios amigos 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...