tisdag 21 december 2010

Nyårslöfte




2011 är mitt år !!
Först och främst kommer jag skaffa mig en personlig tränare , vilket jag ser jätte mycket framemot . Är såååå taggad :-) Komma i  mitt livs form !
Jag kommer köra mitt race och skiter fullständigt i vad folk runtomkring tycker o tänker :-)

Årets nyårslöfte - INGEN ALKOHOL!
Tror inte de kommer bli svårt alls, eftersom jag inte är så mycket för att just dricka. Händer väl 1 gång i månaden , nu va de 2 månader sist jag drack.
Men efter att ha tänkt en del och jag kommer fokusera mycket på mig själv & träning så kommer de förstöra mycket mer än va man tror , och de vill jag inte utsättas för.
Men däremot får alkohol intas under stora tillfällen , t ex midsommar men annars inget- nada- zero!

Vad tror ni?! 
Kalla mig tråkig men så är'e . .
Man kan ha roligt utan alkohol :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...