onsdag 15 december 2010

Mina kosttillskott

Fick ju hem ett till paket från Gymgrossisten som jag var och hämta strax innan jag skulle till jobbet. Och nu när jag kom hem , direkt när jag kom innanför dörren öppnar jag de stoooora paketet :-) Som ett litet barn på julafton hihi

Mina små/stora - "vad man nu vill kalla de" älsklingar. 
Protein i mängder, kreatin, L-glutamine,  bars, vitaminer/Omega-3 , 
aminosyror, CLA & Anabolic ZMA (nej ingen anabola!!) 

Anabolic ZMA är en produkt som innehåller
• zink, magnesium & B6 
• Ökar prestationsförmågan 
• Bättre muskelstyrka och tryck
• snabbare återhämtning
• Mindre risk för kramp (som jag ofta får)

Ska bli spännande och testa både CLA och anabolic ZMA


Kom och tänka på att jag skulle lägga ut bild på tatueringen, men med digitalkameran blir de jättedålig bild och med den telefonen jag har nu blir de ännu sämre. Så jag får vänta med o ta kort när jag fått tillbaka min andra telefon som just nu är på lagning. 


Nu ska jag plocka ur kesellan som stått i frysen ett tag och göttat sig. De & julmust , sen äré natta !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...