tisdag 21 december 2010

21 December

Vilken morgon/förmiddag!
Dagen började med att hjälpa mamma och städa trappor, efter detta så åkte mamma förbi Vårdcentralen o beställde tid eftersom hennes finger inte blir bättre. Efter 2 penicillin-kurer så tycker man ju att de borde bli bättre, men icke!

Vi åkte hem, fick i oss frukost. Sen åkte mamma till Vårdcentralen och jag till gymmet och körde axlar. Hann med 25 minuter på crosstrainern också innan hon hämta upp mig.
Hur gick de med  läkarbesöket?
Stackars mamma, hon får åka till akuten i Uddevalla och inte nog med de så måste hon ta taxi dit för hon är så himla svag i handen att hon knappt kan hålla i ratten. Ville så gärna följa med och göra henne sällskap men ska iväg och ha jouren ikväll och jobba direkt på morgonen.. Hon ska ialf ringa ikväll och berätta hur de har gått :-)
Fick ringa Eva och fråga snällt om hon kunde köra mig till jobbet ikväll , visst kunde hon de :-)


Hunnit käka, fixa matlåda till imorgon, hängt tvätt, tänt i spisen & duschat. Nu sitter jag i soffan och bara tar de lugnt. .

aj-aj-aj i både framsida och baksida lår + arslet
De gjorde sitt igår vill jag lova. Körde utfall som sista övning igår, åhh fyfahn hela benen skakade och jag ville bara lägga mig ner o böla *skratt* Härlig känsla de där, när man kör skiten ur sig själv och de gör så himla ont (fast på ett bra sätt) och man bara vill ge upp men ger fan i de och bara kör kör kör !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...