onsdag 15 december 2010

Dagarna går åt ..

. . . att jobba, komma hem, äta och sova.
Så ser mina dagar ut just nu :-)

Jobbar idag från 12,30-21 . Ledig torsdag & fredag, vad jag vet än så länge. Man vet aldrig om dom ringer där ute på Gården.
Innan jag börjar ska jag förbi ICA och hämta ut mitt paket från Gymgrossisten. Vart inne på hemsidan och kollade runt lite och då såg jag värsta grymma priset :-P
Whey-80 + 3 bonuspaket

• Whey-80
• CLA
• Anabolic ZMA
• Whey-80 SAMPLE (ett liten påse med provsmak, valde banan


= 569 kr


Görbilligt ju :-)


Supen på att träna ?!!?? JAAA !!! 
Men måste vänta tills tatueringen är läkt helt, klarar ju knappt av att sova ordentligt på nätterna och ha halsduk är inte prata om. De går knappt.. Undra då hur passet skulle bli? Känner mig som en inlagd  stel körv för fan.
Jag har ialf planerat in mina dagar süüperbra den kommande veckan , träna träna träna ja-aa ! :-)
Träna på julafton? Of course 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...