torsdag 2 december 2010

GODMORGON!

Här sitter jag i soffan och nyss fått i mig frukost  :-) Satt fint!
Vilodag idag , har träningsverk i benen, triceps, tittsen och magen så idag ska jag ta mig en välförtjänt vila från allt va träning heter :-)
Däremot ska jag iväg och jobba på eftermiddan , 14,30-21. Och jag har redan nu bestämt mig för att gå dit, första gången jag går till jobbet sen jag började i somras. Annars brukar jag ta cykeln eller åka bil, den enda gång jag gått är när jag haft jour och går hem på morgonen. Mamma erbjöd sig att köra men jag vill så gärna gå, tar väl ungefär 30-40 minuter, de kan inte bli mycket bättre :-) Skönt!




På Tisdag drar jag till Götet med Jenny och möter upp bästa syster för att handla och bara ha de väldigt mysigt :-) Ska bli sköj!
Då ska jag hitta en massa julklappar har jag bestämt :-)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...