söndag 28 november 2010

1:a advent

Fick sovit 2 timmar ialf, inte så illa. Men konstigt nog känner jag mig inte så trött , lär väl somna tidigt ikväll.
Vart mycket ute och skottat idag + en promenad med mamma bort till affären. Så lite motion har jag allt fått trotts vädret . Men jag klagar absolut inte på snön, jag älskar de :-) Tycker de är så mysigt! Synd bara att de blåser så förbannat, höll ju på att blåsa bort där ett tag när vi skulle gå till affären. Pulsa i hög snö, hårda vindar som samtidigt gör att snön far i ansiktet på en. Fast de va rätt gött och gå promenad nu på kvällen :-)


Härlig sovställning hon har 

Min lille skrutt myser :-) 


Nu ska jag göra iordning lite kvällskäk, sen inta soffan och glana på TV !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...