måndag 29 november 2010

Måndag morgon

Mysigt de är ute nu! Åh jag älskar snön :-) 


Kände imorse när jag vakna att mina ögon va svullna och huvudvärk nåt så in i ... Gick upp , kolla mig i spegeln, o visst fan va ögonen svullna. Vackert !
Jag tror nog de är efter jag hade vart vaken i över ett dygn.. min kropp är verkligen inte gjord för att jobba natt :-P Som sagt : Lindis - ingen nattmänniska , en morgonmänniska jaah aa 


Nu har jag fått i mig frukost; whey-80 , rostat rågbröd med skinka & ost , 2 ägg & kaffe. 
Snart dags och gå ut och skotta bort all snö som ligger vid altanen. Eftersom mamma skottade bort allt på framsidan så tar jag bort de mesta på baksidan. Gör allt för att få in lite vardagsmotion när man inte har lust eller orken att gå promenad eller cykla, smart va? ;-)
Senare är dags för ben, vader & mage at the gym. Och ikväll klockan 19 är de spinning :-)


Inta kaffe nr 3 sen på med termobyxor, mössa vantar
 & helt kitten och dra ut i snön :-)





Ciaó mates !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...