tisdag 23 november 2010

Alla dessa måsten

Nu är jag trött. De har vart mycket med jobb och mycket som kretsat runt träning.
Jag är trött på alla måsten! För de är precis så de känns ibland, att jag MÅSTE träna jag MÅSTE gå morgonpromenad/cykla. Jag vill liksom känna att jag vill gå till gymmet och köra skiten ur mig själv eller gå den där promenaden på morgonen som är så otroligt skönt eller cykla på morgonen.
Jag menar ju inte att de jag gör är tråkigt eller nåt sånt, åhnej! Jag älskar att träna de är liksom en del av mig :-)
Men tillslut blir de så att man känner sig "tvungen" bara för att ...
Och så vill jag absolut inte känna!
Så därför har jag beslutat nu att ta 1-2 veckors vila från gymmet. Och göra de som bara faller in när jag vill
För vad kommer hända?! Inte ett skit , jo planen kanske för dagen går åt helvete men va gör de? Ingenting!

Jag tror också de gör gott för min kropp & för psyket att få vila och sluta tänka på måsten hela tiden :-)
Vad jag ska träna, hur jag ska träna, va jag ska äta före/efter träning osv osv .. 



Nu har jag fått skrivit av mig lite, och de va sköööönt :-)
Ska dricka upp mitt kaffe och läsa igenom favoritbloggarna sen hjälpa mamma och fortsätta julpynta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...