måndag 22 november 2010

work work ...

Ledig till Onsdag?! Trodde jag fel. Gården ringde nyss och fråga om jag kunde hoppa in idag på eftermiddan. Och snäll som jag är o inte kan säga nej så sa att jag kommer.
Jag som skulle iväg och träna , laga mat hjälpa mamma här hemma. Men nä de blir inget med de, fuck!


Stressad som fan nu, hatar stress  ! Måste skriva ett träningsupplägg, som nu består av 2 pass på samma dag bara för att hinna med hela kroppen till Torsdag.
Så såhär kommer de se ut , jag vet de är helt för mycket på en o samma dag, men de skiter jag i för jag SKA ha tränat igenom kroppen :-) Blir de en hel veckas vila så ska fanimej kroppen få arbeta *skratt*


Tisdag- ben, vader, traps & mage
Onsdag förmiddag - bröst, axlar & triceps
            Eftermiddag - Rygg, biceps & mage


Nu får jag lugna nerverna lite med en köpp kaffe och försöka klura ut nån mat o ha med ... *funderar så de knakar där inne*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...