söndag 28 november 2010

24 timmar

I över 1 dygn har jag vart vaken, men jag är inte alls trött (?)
Natten gick jättebra! Börja kvällen med 2 skräckisar , jag & Anna-Maria + en boende som bor lite för sig själv som klarar sig bra själv.
klockan blev 1 och han gick in till sig och jag gick o småpyssla lite överallt för att få tiden o gå.
När hon va runt 3 va jag såååå nära på att somna , ögonen rulla på mig och kände att nä nu slocknar jag! Jag slumra till i en halvtimme o sen vart jag klarvaken.
skit på TV:n och självklart glömde jag filmer och kanalerna som vi har på jobbet är inget o hurra för. 1,2,4 & 6 : an
Så då bestämde jag mig bara sådär klockan 5 på morgonen , jag bakar bröd! :-) Sagt och gjort, och de blev klart så morgonpersonalen & dom boende hade nåt o smaska på såhär på 1:a advent. Visst är jag snäll :-)

Vad gör jag inte då när jag kommer hem 7,30 ? Jo jag sätter mig på cykeln framför datorn och kollar repris fån Biggest Loser , i 45 minuter. Skam den som ger sig *skratt* kanske lite sjuk i huvudet som bestämmer sig för att svettas och flåsas efter nattskift . Men gud va gött efteråt!! En dusch på de och frukost i magen , fin söndagsmorgon de :-)
Nähä om man kanske ska försöka sova trotts allt ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...